ک سایت اماراتی اقدام مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن ایران را مستحق مجازات و جریمه دانست.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
خوشحالی جالب بعد از گل رجب زاده؛
سوزش سایت اماراتی از حرکت زیبای بازیکن ایرانی + عکس
یک سایت اماراتی اقدام مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن ایران را مستحق مجازات و جریمه دانست.
مهدی رجب زاده سوزش سایت اماراتی از حرکت زیبای بازیکن ایرانی + عکس
به این مطلب امتیاز دهید
82.6% 17.4%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه در مسقط عمان به مصاف الاهلی عربستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود الاهلی خاتمه یافت. تک گل ذوب آهن را مهدی رجب زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

رجب زاده بعد از این گل، پیراهنش را به نشانه شادی بالا زد و جمله «فاطمه عزت دو عالم است» در وصف دختر پیغمبر اسلام (سلام الله علیها) را که روی پیراهن زیرین نقش بسته بود، رو به دوربین های تلویزیونی نشان داد.

 

سایت اماراتی "ارم نیوز" با جوسازی نسبت به این جمله، اقدام رجب زاده را مستحق مجازات و جریمه از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست.

 

این سایت نوشت: «بازیکن ذوب آهن بعد از به ثمر رساندن گل تساوی پیراهنش را بالا زد که زیر آن پیراهن دیگری با یک عبارت مذهبی وجود داشت. این اقدام قطعا باشگاهش را با مجازات مواجه می کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده از شعارهای مذهبی و سیاسی را در جریان مسابقات فوتبال منع کرده است و قطعا مهدی رجب زاده را هم جریمه می کند.»

 

این سایت در ادامه به مجازات فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا در جریان مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه به خاطر استفاده از شعارهای مذهبی اشاره کرده است.

 

مهدی رجب زاده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 13140481
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7